Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2015 09:01 - Смисълът на моя живот сега е:
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 856 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Смисълът на моя живот сега е:

image

 

- да осмислям живота си, който е вече зад гърба ми,
- да осъзнавам с достойнство колко богата съм станала на разнообразна житейска опитност,
- да анализирам кое в моята житейска философия, мироглед, светоусещане ме подпомага, ми помага и кое ме затруднява в живота,
- да благодаря с признателност и любов на всеки и на всичко, които са били мъдри учители-провокатори-мотиватори за мен, да усвоявам ценни житейски уроци и поуки, познания по многообразни начини,
- да се пречиствам и освобождавам мъдро с прошка и любов, с разбирането, че "правилно" и/или "неправилно", "грешка", няма... 
- да приемам познанието, че всичко е полезна житейска опитност, дори най-тежкото страдание, болка, страхове...
- да излъчвам любов, чиста и искрена, която ми помага в обновлението ми и в израстването ми
- да приемам мъдростта, че истинските неща в живота са простички правила, изразени с малко думи и метафори, които казват всичко онова, за което се изписват тонове книги...
- да живея с жизнерадост, с упование, с вяра, с надежда, с любов, на свобода да изразявам истинската себе си!
- да ценя себе си с чест и с достойнство, защото както аз приемам себе си, така ще ме приемат и хората, които срещам по пътя си в общуванията ми с тях,
- да се радвам на всеки миг от живота си, защото ЖИВОТЪТ Е ПРЕКРАСЕН!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566738
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031