Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2016 07:00 - Беше ми трудно...
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
3



 Беше ми трудно...

 image

... да приема, че събитията в световен мащаб ще променят представите за мир, че ще има отново световни войни.

... да повярвам, че животът в Западна Европа ще е различен от този, който някога познавахме, че там ще е твърде опасно да се живее, без сигурност и доверие.

... да си помисля дори, че ще настъпи ден, в който ще имам съвсем други представи за моите мечти, свързани с живота извън България.

... да повярвам, че твърдо и уверено ще предпочитам да живея в особения свят, наречен България, отколкото да съм в друга държава, при по-добри материални условия на живот.

... да повярвам на очите си, че пенсионери-германци в Германия (и бедни пенсионери в други държави в западна Европа) също ровят в кофите за боклук, да търсят храна.

... да продължа да живея в матричния свят, да имам работно време, работодател, да се подчинявам на правила, в липса на свобода, да съм марионетка в полза на чужди интереси, да очаквам заплата за похабеното здраве отдадено в работата, и не само.

... да се впиша в колектив, да съм част от екип, защото съм индивидуалист.

... да се съгласявам безропотно на чужда воля, да “оставям магарето си в калта”, когато някой навлизаше неправомерно в моя територия, за да ми навреди с умисъл.

... да наблюдавам как хората край мен стават все по-нервни, неспособни да издържат с психика и емоционална-чувствена система на напрежението в ежедневието ни.

... да взема смелото решение да изляза уверено от статуквото и да поема по своя самостоятелен път, разчитайки само на себе си, но събитията в живота ми помогнаха.

... да оцелявам, докато изградя базата, на която да стъпя, за да продължа напред.

... да срещам страдащи хора, мъже и жени на всякакви възрасти, живеещи с травмите от детството си, заради средата, в която са израсли, заради отношението, което са имали към тях родителите им, влияещо на качеството им на живот и на себеоценката.

... да повярвам, че в толкова много семейства бащите (и не-рядко и майките) бият и тормозят децата си по болезнени и унизителни за душата и за личността начини.

... да приема ситуациите на предадено доверие от хора, на които съм вярвала, имала в най-близкото си обкръжение, след което връзката с тях вече не е същата.

... да възприема някои основни постулати, основно тези: “Нищо не е такова, каквото изглежда”, “Не искай всичко да знаеш”, “Всяко нещо по ред, място и приоритетност”.

... да намирам най-подходящите за моя стомах хранителни продукти, без болки от тях.

... да усвоявам житейски уроци, които са били много трудни за мен години наред.

... да променям в движение житейската си философия-мироглед, да отстоявам себе си.

... да се науча да се забавлявам и радвам на живота, по моите си специфични начини.

... да се отпускам, да не съм все нащрек от изненади, които нанасят различни вреди.

... да премахна защитните бариери на самосъхранение, оцеляване, да съм на свобода.

... да създам своя собствен свят, свое лично пространство, в които съм истинската аз.

... да отстоявам смело своите истини, възгледи, желания за щастие и успехи в живота.

... да дам свобода на детето в мен да твори, пътува, радва, за всичко, което пожелае.

... да развивам себе си и способностите си, нещо, което преди време бе немислимо.

... да се поставям над нещата, да не вземам живота твърде насериозно, а с лекота.

... но се научих да съм космополит, да гледам многоаспектно, широкомащабно на всичко случващо се в живота, на хората, на себе си, което ми помага да съм спокойна.

... да се науча да ценя всеки миг от времето-Живот, за мен и тези на другите хора.

... да повярвам, че Животът е игра и че всички сме с конкретни роли в него, с цел.

... да възприема, че Животът е прекрасен, когато живееш на свобода, че не е борба. 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566586
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031