Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2016 07:00 - Въпроси към мен самия за изясняване
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1369 Коментари: 0 Гласове:
1



 Въпроси към мен самия за изясняване

image

Знам ли?

* Знам ли защо живея?

* Знам ли кой е моят път в живота?

* Знам ли какво искам аз за себе си и за моя живот?

* Знам ли какви са целите ми, мечтите ми, стремежите ми?

* Знам ли каква е мисията ми в този ми живот?

* Знам ли какво би ме направило щастлив в този ми живот?

* Знам ли на какво бих могъл да се надявам в живота ми?

* Знам ли дали бих ли могъл да разчитам на нечия помощ?

* Знам ли какво бих могъл да правя с живота си?

* Знам ли кой съм аз всъщност?

* Знам ли кои са силните страни-положителните характеристики на личността ми?

* Знам ли кои са слабите ми страни / недостатъците ми?

* Познавам ли себе си какъв съм в действителност?

*Умея ли да общувам сам със себе си?

 

Наясно ли съм?

* Какво може да ме направи щастлив?

* Какво може да ме направи нещастен?

* Какво ми доставя радост в ежедневието ми?

* какво може да ми причини страдания?

* Кои мои цели, стремежи и мечти вече съм осъществил?

* Какво ми носи удовлетворение в живота?

* Защо важни за мен цели и стремежи се провалят, каквото и да правя?

* като какъв човек се показвам пред хората, които обичам?

* като какъв колега ме възприемат колегите ми?

* Като какъв служител ме вижда прекият ми ръководител в работата?

* дали работата, която работя е тази, която ми носи удовлетворение?

* Какво е финансовото и материалното ми положение към момента?

* С каква морална и ценностна система разполагам като личност?

* Какви дарби, таланти, способности притежавам и как да ги използвам?

* Какво обичам най-много да правя, в какво съм най-добър?

* Дали моите навици и привички ми помагат или ми пречат?

 

Моята визия за бъдещето ми

* Наясно ли съм каква е визията ми за моето бъдеще?

* Към какво съм устремен в живота си?

* Какво искам да постигна?

* Наясно ли съм кои и какви са пътищата за реализиране на моята визия?

* Какви са стъпките за реализирането й? Коя е първата стъпка?

* Какво би ме подпомагало по пътя към постигането й?

* Какво би ми попречило?

* Какво ми е нужно, за да успея?

* Какво ме прави силен в действията ми към дадена цел?

* Какво ми пречи да успявам?

* Защо се провалям в начинанията си?

* Как успявам да постигна успех за целите си, те да станат реалност?

* Какво ме стимулира да вървя напред и да търся варианти за постигане на успех?

* Откъде получавам помощ? Кой ме подпомага?

* Моите близки подкрепят ли ме безрезервно?

* Кой вярва в мен и укрепва моята вяра в успеха?

* Имам ли силната вяра, че каквото пожелая мога да се организирам и да го постигна?




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570961
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930