Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2017 09:52 - Мисловен утвърждаващ модел за жизненост
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 913 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мисловен утвърждаващ модел за жизненост

image

Аз осъзнавам коя съм, каква е личността ми, за какво ме призовава творецът в мен, как да се изявявам най-успешно и добротворно в остатъка от моя живот, затова сега избирам да се освободя напълно от всички състояния, преживявания, емоции, мисли, чувства, състояния на страх, срам, гняв, вина, негодувание, самосъжаление, болка, мъка, страдания, ревност, критика, самокритика, вялост, дезориентация, безволие, апатия, отчаяние, хаос в мислите ми.


Вече мисля и действам жизнерадостно, оптимистично, изпълнена с вътрешна сила и упование към всички предизвикателства, които ме очакват да премина през тях! Изпълнена съм с позитивна енергия и любов към всички и за всичко, което правя и към всички хора, с които общувам. Всеки ден тялото ми разгражда и изхвърля навън всичко излишно, което му тежи, освобождава се от всички натрупани мазнини, сваля излишни килограми, така става все по-здраво, по-стройно, по-красиво, по-хармонично.


Зареждам с любов, светлина и жизнерадост всяка клетка на кожата, мускулите, органите, кръвоносните съдове, костите, гръбначния стълб, косата, очите, зъбите, нервната система, жлезите, въобще всичко в тялото ми, което ги подмладява, прави ги по-жизнени и здрави. Всеки ден тялото ми се извайва в нова, още по-красива форма и става още по-уютен и красив дом за моята душа. Всеки ден ставам все по-красива, по-обаятелна, по-лъчезарна, по-привлекателна, сияйна, лъчезарна, сексапилна, женствена жена със силно излъчване, чар и харизма.


Това го усещат и другите хора, с които общувам, не само аз самата. Аз променям визията си, външността си, подменям изцяло гардероба си с дрехи по-малък размер и всяка една дреха, с която съм облечена, ме представя пред света по обаятелен начин. Чувствам се превъзходно в новото си по-стройно обновяващо се тяло като пълноценна истинска жена!


Подготвям да съм тази жена всеки ден и постигам все повече и повече успехи в делата си, във всичко важно за мен. Казвам сбогом на страданието, гледам на живота по нов начин, работя усърдно с упование и вяра за извайването и изграждането на моята нова визия. Аз обичам и одобрявам себе си! Правя за себе си най-доброто! Аз го заслужавам! Моята любов към живота, към хората, към заобикалящия ме свят е възторжена. Тя е моята сила.


Аз съм силата. Любовта е бездънен кладенец в мен и колкото повече любов давам, толкова повече любов имам и получавам! Прощавам на миналото и го освобождавам с любов да си върви. Всеки ден към мен текат потоци от всевъзможни източници, от всевъзможни посоки, под всевъзможни форми, по всевъзможни начини и винаги получавам точно тази подкрепа, от която се нуждая към всеки конкретен момент, така, че постигам успехи, радост, удовлетворение във всички сфери, области и направления на моя живот.


Приемам с благодарност и признателност всяка подкрепа, която ме подпомага да постигам успехи в стремежите си, да съм щастлива, с любов. Споделям и мултиплицирам радостта си с всички хора, давам пример как да станат и те щастливи, успели, жизнерадостни като мен. Така да бъде.

Амин.

ГАЛЯ ЙОСИФОВА - Консултант по психология / Коуч

Поведенчески анализатор / Взаимоотношения

Психологическа диагностика на заболяванията

Регресивна хипноза Полет на духа

Енергийна хипнотерапия

e-mail: gacreco@hotmail.com

 www.galacreativeconsulting.com 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 571094
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930