Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2018 06:00 - Лечебна медитация за очите и зрението
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image 7 Лечебна медитация за очите и зрението

 

Лечебна енергийна визуализация медитация за ОЧИТЕ И ЗРЕНИЕТО за мъже

Медитацията е написана и водена от Галя Йосифова - Виния

Затворих очи, потъвам в моя личен вътрешен свят. Замислям се, в какво време живея, какво успявам да постигна, в какво се провалям, през какво преминавам, как оцелявам, какво ме крепи да съм жив, да ме има още в живота, тук и сега. Как живея всъщност? Знам ли в действителност какво искам, кое и какво, кой, ме прави щастлив човек и дали съм щастлив наистина? Какво е сътоянието, което ме прави щастлив мъж, творец, човек, личност? Живея ли живота с удовлетворение или само преминавам като съществуващ през живота, като изпълнител на задачи, които не усещам какво ми носят, освен житейска опитност? Стигнах до осъзнаването, че всичко в живота ми зависи от мен самия, от моите мисли, от изборите, които правя, как да живея, как да възприемам себе си, как да общувам с другите хора, с околния свят. Осмислям какво ми пречи, от какво е нужно да се освободя, какво е нужно да променя в моята нагласа за живота. Реших да насоча вниманието си към зрението ми, към очите си, защото с тях гледам, виждам, възприемам живота, разностранно и всеобхватно. Очите са много важни за мен! Насочвам вниманието си към тях, към зрението ми…


Източник: https://shirinan.com/galja/627-lechebna-meditatziya-za-ochite-i-zrenieto




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 571468
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930