Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2018 06:00 - Медитация ЧОВЕШКИТЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ и ОБЩУВАНЕ
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 798 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image 10 Медитация ЧОВЕШКИТЕ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ и ОБЩУВАНЕ

 

Енергийни визуализации медитации за жени

Медитацията е написана и водена от Галя Йосифова - Виния

Светъл ясен ден е днес в моя живот. Усмихвам се ведро, с любов и жизнерадост в душата ми. Приветствам живота с “Добре дошъл и в днешния ден!” Поглеждам към небето. Изпълвам се с хармония и мир в душата си. Поемам дълбоко въздух, задържам го за малко в белите си дробове, докато ги усетя натежали, след това бавно издишам. Поглеждам пред себе си, връщам се към реалността на деня днес. Изпълнена съм с енергия, ентусиазъм да се захвана с радост и желание с всяка една задача, която ме очаква днес да й се посветя, да й дам творческо дръзновение, а те, всичките ме обвързват по един или друг начин с много хора, различни, пъстроцветни палитри-души, с които взаимодействаме, създаваме причинно-следствени връзки от докосванията на душите ни в общите обстоятелства и събития, през които преминаваме. Замислям се за общуването между хората, за различните човешки взаимоотношения, как ги осъществяваме, какво пораждаме чрез тях, какво ни дават, какво ни вземат, какво ни струват, какви са те, защо са нужни, можем ли или не можем без тях, как аз съм поставена в тях, доколко те са подвластни на моите избори за общуване, до каква степен бих могла да селектирам, да подбирам, преценявам като нужни или ненужни, полезни или вредящи, радостни или травмиращи, доброволни или натрапени. По много критерии свързани с тях потъва душата ми в размисъл, осмисляне, анализи, осъзнаване. Вече знам, запозната съм, че душите ни сами избират родителите си. Те имат огромна роля и въздействие със следствия за живота на душата ми като жената, която съм избрала, да съм тук и сега…


Източник: https://shirinan.com/galja/630-meditatziya-choveshkite-vzaimootnosheniya-i-obshtuvane




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 571400
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930