Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2015 03:00 - За уроците по усвояване на женската енергия, флиртуването
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 784 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  За уроците по усвояване на женската енергия, за флиртуването
image
   
https://www.youtube.com/watch?v=Uue3Yofitgc&feature=youtu.be

За уроците по усвояване на женската енергия, флиртуването

Каквото и да кажа, то е свързано с личната себеоценка, със себевъзприятието, с конкретен отговор на въпросите:

= “А какво искам аз?”,

= “Какъв искам да е мъжът-партньор в живота ми, до мен?”,

= “Какво ме прави щастлива=удовлетворена от себе си, от живота ми, делата ми, жена?”,

= “До каква степен познавам мъжката психология?”,

= “Наясно ли съм познавам ли любовта между мъжа и жената, как да задържам любовта на мъжа към себе си и как той винаги да ме вълнува, за да не ми стане безразличен?”

Постарай се да отговориш писмено на тези въпроси.

За да опознаеш мъжката психология е нужно да си добър наблюдател и слушател, да си владееш честлюбието си, т.е. да не се обиждаш лесно, да не приемаш твърде насериозно думите на мъжете, поведението им, обноските им, да премълчаваш, вместо да реагираш спонтанно първично с обида, с гняв, с чувства, а да се усмихваш, да не допускаш негативността да те пробие, засегне, порази, сломи... 


Галя Йосифова 
Консултант по психология / Персонален Коуч
Поведенчески анализатор – Взаимоотношения

 

Житейски и личностни проблеми 
Психологическа диагностика на заболяванията 
Регресивна хипноза / Полет на духа 
Енергийно-лечебна хипнотерапия

 

Бизнес-психология

e-mail: 
gacreco@hotmail.com
www.galacreativeconsulting.com 
www.moyatjivot.com






Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566782
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031