Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2015 00:30 - Писмо на една млада майка до дъщеря й за първия й рожден ден
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1924 Коментари: 0 Гласове:
0



 Писмо на една млада майка до дъщеря й за първия й рожден ден

image

Скъпа моя малка дъщеричке, бих искала да ти споделя толкова много неща... Бих искала да растеш до мен, с мен и с баща си, обградена от много любов, хармония и нежност. Бих искала да съм най-добрият пример за теб, като жена! Жената - даваща ти всичко, от което имаш нужда.
Бих искала да те науча на търпение и решителност, так както ти ме учиш. Бих искала да ти осигуря едно безгрижно и щастливо детство.
Бих искала да възпитам в теб любовта към знанията, за да си устойчива в живота си. Бих искала да следваш пътя си и да станеш човека, с когото ти самата би се гордяла, да имаш вяра в себе си, да се харесваш винаги - такава, каквато си, във всеки конкретен момент от живота ти.
Бих искала да те възпитам като добър и достоен човек, човек, който може да дарява, но и който да отстоява себе си. И най-важното – да бъдеш човек, който може да дава любов!
Бих искала да разбирам твоите потребности без да ги подлагам на съмнение, ако не ги разбирам. Бих искала да съм мъдра и интуитивна да те разбирам, когато не ме слушаш.
Бих искала да ти помогна да развиеш талантите си, дори да не ги разбирам. Бих искала да съм най-добрата ти приятелка, за да мога да те предразполагам да споделяш с мен, от какво се страхуваш, плашиш, притесняваш, какво те радва и прави щастлива. Бих искала да те разбирам, когато си припомняш елементи от твои минали животи, как те влияят на поведението ти, усещанията ти.
Бих искала да те науча да бъдеш мъдра, способна, талантлива и успяла. Бих искала да те подпомагам да се научиш как да чуваш собствения си вътрешен глас и да го следваш.
Бих искала да те подкрепям, никога да не предаваш себе си и принципите си. Бих искала да те насърчавам, да си умна и съобразителна, отговорна и благодарна, да можеш да общуваш с лекота с хората, но и да умееш да се самосъхраняваш.
Бих искала да си здрава и обичана, да имаш жизненост, да си достатъчно емоционална, да правиш това, което на теб ти харесва, да следваш мечтите си и те да те движат напред.
Бих искала да имаш възможност да обикаляш по целия свят, накъдето те отвеждат душата и дръзновенията ти, но и да помниш корените си, Родината си, силата на Земята, където си избрала да се родиш и да ги съхраниш с много любов в сърцето и в душата си.
До теб съм, мила моя малка дъщеричке! Расти на воля и разчитай на мен, че ще ти давам това, заради което си ме избрала за своя майка!
Обичам те!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 571120
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930