2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
46. урокът за осъзнаване, ползване разгръщане на потенциала на личната енергия, която струи от дланите, сърцето, очите, третото око-психичната енергия – Всеки човек носи духовната енергия в себе си. Тя не се учи от учители, не се дава с диплома за завършен курс на обучение от посветен, защото всички сме посветени по природа, с нея сме родени! Наричат я в различните учения с различни имена. Истинските учители показват пътя как да осъзнаете и освободите да се проявява и да ви помага в изявите ви в живота. Когато се вглъбите надълбоко в себе си, сами ще усетите нейната сила, тя е вътре във вас, не се дава от другиго, който ви издава диплома, че я владеете. Урокът е личностен, да повярвате в себе си!
47. урокът за силата на думите, словоизказа, писмено и говоримо – (обвързан е с урок 28) Всеки човек познава собствената си стилистика на изразяване, с какъв речников запас разполага, за да изкаже това, което чувства, преживява в душата си, в ума си. За много хора обаче това се оказва много трудно, поради което се получават причинно-следствени резултатности в общуванията с другите от премълчаване, затаяване-потискане навътре в себе си, от страховете, че няма да бъде разбран, отхвърлен, подигран, изолиран, пренебрегнат, омаловажен. Всички усвояваме този урок, по един или друг начин. Някои се изразяват по-добре писмено, защото избягват изказването на душата в лична среща, очи в очи или в телефонно общуване – по-лесно е, защото си невидим за приемника на писмената изповед, защитен си от страховете си. За други говорната реч е по-лесна, писането по-трудно. Има други, които умеят и двете, и други, които и двете не умеят, предпочитат мълчанието, излъчването им да говори вместо словоизказът им. Този урок е неизменна част в общуването, в човешките взаимоотношения и влияе силно на личната себеоценка-себевъзприятие-себеопознаване, обвързан е с емоциите и чувствата, с психиката и нервната система, с мирогледа-житейска фолософия.
48. урокът за космополизма и всеобхватността – Да имаш космополитно мислене и усет за всеобхватност е висша проява на израстване-развитие-еволюция на духа. Всеки го може, стреми се към този връх в личностното си развитие, но не всеки се осмелява да го повярва, да го изживее, защото издига защитни бариери около себе си от какви ли не страхове, фобии, комплекси, които също са вид уроци за усвояване чрез придобиване на житейска опитност. Космополизмът помага да се издигнете нависоко, да гледате на себе си и на заобикалящия ви свят от различни гледни точки, без ограничения, притеснения, страхове. Всеобхватността ви помага да виждате детайлите, да имате поглед във всички посоки, във видимото и невидимото, духовното и материалното, обяснимото и необяснимото, да получавате информация от много посоки, по разнообразни начини и форми, които да помагат в изявите ви в живота. Успеете ли да усвоите този урок, ще се усещате щастливци!
49. урокът за Всичко и Нищо – Свързан е с житейската философия-мироглед, с която възприемате всичко-всеки около себе си, самия себе си, Живота като цяло. Свързан е с крайностите, с дуализма, с принципите, които ви ръководят по пътя на себепроявленията ви във всички области, сфери, аспекти на живота ви. Всичко може да бъде “всичко”, всичко може да бъде “нищо”. Как точно възприемате зависи от моментното ви емоционално състояние, влиянието на външните космични енергии, на околния свят (хора, природа, занимания, различни въздействия). Да се научите да виждате еднакво добре “всичко и нищо” във всяко нещо, е ценна помощ и подкрепа за вас за всичко в живота, защото така успявате да осъзнавате какво печелите, когато губите и какво губите, когато печелите, да виждате ползите и от двете състояния, защото нищо не е едностранчиво, то е многообразно различно.
50. урокът за познаване езика на тялото, неговата сигнална система чрез болки, заболявания, дискомфорт – За много хора това е сложен урок, не умеят (или не желаят) да се вслушват в сигналите на тялото и организма си, поради слаба воля, страхове, ограничено мислене, външни въздействия, манипулации от всякакъв характер, от кого ли не за какво ли не. Ако всеки човек осъзнае, осмисли защо боледува, защо има болки, какви са причините за възникването им, щеше да е винаги здрав, ведър, жизнен, жизнерадостен, без оплаквания и страдания. Все още човечеството е на това ниво на осъзнаване, когато усвоява уроците си чрез болката и заболяванията на организма, тялото, които душата подава като сигнал за помощ. Този урок е и труден и лесен едновременно. От нас зависи как се вслушваме в себе си, как възприемаме симптомите, как ги разбираме, как ги преодоляваме, дали искаме да сме осъзнати или разчитаме на вълшебното хапче да го направи за нас.
Галя Йосифова
Консултант по психология / Персонален Коуч
Поведенчески анализатор – Взаимоотношения
Житейски и личностни проблеми
Психологическа диагностика на заболяванията
Регресивна хипноза / Полет на духа
Енергийно-лечебна хипнотерапия
Бизнес-психология
e-mail: gacreco@hotmail.comwww.galacreativeconsulting.com
фейсбук - Galja Josifova
Тагове:
Какви уроци усвояваме в Живота? 51-55
Какви уроци усвояваме в Живота? - 56-63