Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2016 11:20 - Научих се...
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1124 Коментари: 0 Гласове:
1



   Научих се...

image

... да приемам спокойно нещата, които не мога да променя, без да се ядосвам, изнервям, страдам и искам на всяка цена да променям нещата, да са такива, каквито аз искам да са, защото така ми е било нужно към дадения момент.

... да се усмихвам с цялата си душа на всяко красиво нещо привлякло погледа ми.

... да приемам всеки човек такъв, какъвто е, без да го критикувам, за това, че е такъв.

... да се вглеждам в хората, в лицата им, да чета в тях житейските им истории.

... да дишам осъзнато всяка глътка въздух, с благодарност.

... да приветствам с радост всичко, което присъства в живота ми като околен свят.

... да виждам многоаспектно, от различни гледни точки всичко, което се случва, а това ми дава дълбочинен поглед за същината.

... да се издигам над нещата, с погледа на космополита в безкрайността, да виждам как всичко е толкова е простичко и ясно, само дето хората не го разбират и поради това усложняват – за да има с какво да се занимават след това, да създават проблеми, а после да търсят решения как да ги разрешават.

... да наблюдавам емоционалното си състояние и чувствата, които изпитвам, как ги излъчвам и какво се случва с мен след това, как повлиява на другите, ако са били свързани с някого по някакъв повод.

... да съм независима, свободна, волна, сияеща в безграничните възможности, които ни обгръщат, които ми дават хиляди възможности за радост и идеи за изяви на твореца в мен.

... да творя на воля, без ограничения за областите или нужните неща за тях. Улавям импулса на идеята и я следвам, докато я реализирам.

... да си давам почивка, да потъвам в тишината, да чувам себе си в мълчанието.

... да не пришпорвам нещата да се случват по-бързо, от нетърпение. Оставям събитията сами да предопределят хода си, по естествен начин.

... да обичам и разбирам нуждите на душата си, да се вслушвам в посланията й до мен.

... да следвам духа си с доверие и вяра, че знае накъде ме води, защо, докъде.

... да възприемам с усета на вътрешното ми зрение невидимото с човешките очи.

... да чувам с интуицията си и с вътрешния си слух това, което са важни послания до мен, в помощ и подкрепа за мен, живота ми, делата ми, мен самата.

... да давам свобода и простор на детето в мен, да се изявява както му харесва,без да се притеснявам кой какво ще си мисли за мен в дадената ситуация.

... да живея без зависимостта от скъпи вещи, модерни дрехи, удобства, към които преди съм се стремяла да имам като стандарт и комфорт на живота.

... да ценя по достойнство всичко, което имам, с благодарност, че присъства в живота ми с ползотворност за мен.

... да се дистанцирам от всичко/всекиго, с което/когото нямаме пресечна точка на общ интерес и полезност.

... да ценя по достойнство всяко усилие, което влагам в постигане на целите, към които съм устремена.

... да остойностявам, както моя труд, така и този на другите, чиито услуги ползвам.

... да се променям в движение, според необходимостите ми за удовлетворение.

... да постигам мир и хармония, разбирателство между дух и душа, ум и тяло.

... да съм провокатор и мотиватор както за себе си, така и за другите, с които общувам.

... да съм в свободен Полет на духа и да съм навсякъде, където пожелая.

... да обичам Живота, с благодарност за всичко, което ми предлага да изживея.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566723
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031