Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2017 08:46 - В последните 5 минути от живота
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8896 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В последните пет минути от живота
image
https://www.youtube.com/watch?v=lwG3YD9e4zg&index=4&list=RDM3G2Jaxc6G4 Заслушайте се в музиката... Отпуснете се... Игнорирайте заобикалящия ви свят-реалността и се потопете в историята на изминалия ви живот до момента...   Представете си, че ви остават само още пет минути живот в това физическо тяло, в това превъплъщение, в което сте проявени сега, в настоящия живот. Вижте живота си като кинолента - от най-ранните ви спомени в детските години до настоящия момент... Не се насилвайте да извиквате вие картините! Духът ви ще се погрижи за това, да ви подаде точно тези извадкови спомени, които са важни за вас, да осмислите и осъзнаете към конкретния настоящ момент. Оставете музиката да ви завладява и да ви пренася с лекота в безвремието!... Запитайте се: - Има ли нещо, за което съжалявам, че не съм успял да направя в този живот - какво и защо, по какви причини, зависещи или независещи от мен? Как това повлия на посоката на развитие на живота ми? - Има ли нещо, което бих искал да променя, ако имам всички възможности и условия за това? Какво е то, какво бих предприел, за да го осъществя? - Има ли дела, които не съм успял да извърша, а много силно съм искал? - Има ли някой, който ми е много скъп в душата, за когото ще ми е мъчно, че се разделяме? - Има ли човек, на когото не успях да кажа "Обичам те!"? - Има ли човек, на когото не успях да кажа "Прости ми!" - Има ли човек, на когото не успях да кажа "Прощавам ти!"? - На какво ме научи животът до този момент? - Какви познания и жутейски уроци усвоих - по позитивен и негативен начин? - Готов/а ли съм да си отида от живота, след като знам, че животът е пъстроцветен и предлага много ценни уроци и познания за усвояване? - Как бих искал да изживея остатъка от живота си? Проектирайте смело и дръзновено! Когато сте готови, наситили се на осмисляне и осъзнаване, върнете се в реалността. Поемете дълбоко въздух, поздравете живота, усмихнете му се, позволете му да ви предоставя безброй възможности за успешната реализация на проектирания от вас желан начин на живот, в който усещате себе си изявяващи се пълноценно, удовлетворени от себе си, от живота си! Споделяйте щастието си с другите! Живейте живота с лекота и осмисляне! Успех!










Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paralelno - Привет!
24.01.2017 14:27
Не зная нищо за семинарите на Есенс. Това е въпрос, който задавам като водеща по време на регресивна хипноза полет на духа, когато доведа човека до последните минути от миналия живот, в който духът му е бил, правим анализ ретроспекция на изминалия живот... Реших да задавам този въпрос по време на психологическа консултация, защото с този поглед напред в бъдещето човек може да си помогне много... Веднъж, когато пътувах във влак, бях провокирана от две възрастни двойки, да участвам в разговор с тях. Зададох им този въпрос. Резултатите бяха уникални за тях, а аз - като добър наблюдател-изследовател разбрах как това осъзнаване помага на човек да внася положителни промени в живота си...
цитирай
2. paralelno - Благодаря!
24.01.2017 14:59
Осъзнаването подпомага постигане на състоянието Космополизъм, а достигнеш ли го - тогава си винаги в състояние на Щастие!
цитирай
3. inel379 - Въздействието е наистина уникално!
24.01.2017 17:19
Музиката е прекрасна, отпускаща и някак съвсем естествено успокоява душата, насочва към красиви помисли, към това, което е съществено в собственото битие - обичта, доброто, безценната пълнотата в живота ни...А те са такава радост земна, доближаваща ни до небесни висини и вълшебства. Откъсване...Откъсване от всевъзможните негативни емоции в напрегнатото ни ежедневие. Откъсване от безброй маловажни неща...И абсолютно съсредоточаване в любовта, изпълваща сърцето и осмисляща всичко... Всичко...
Сърдечно благодаря за това преживяване!
цитирай
4. paralelno - Сърдечно благодаря за благодарностите!
24.01.2017 19:22
За мен е радост и удовлетворение, че съм успяла да докосна тънки струни в душата и това да доведе до вълнуващи изживявания. Музиката е предразполагаща и съдействаща в този процес.

С най-сърдечни искрени благопожелания и много поводи за радост всеки ден

съм на разположение за срещи, консултации, сеанси, общуване с мен.

Галя
цитирай
5. krumbelosvet - Добри думи
25.01.2017 12:39
Със съчувствие и доброжелателство. Благодаря. Живи, здрави, бодри, весели и непобедими в доброто!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 569331
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930