Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2017 06:00 - Да рисувам желая живота на моите мечти
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 801 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да рисувам желая живота на моите мечти

image

 https://www.youtube.com/watch?v=-AO7x1_ciI4&index=15&list=RDcFfP7N8wpMA

 

 

 

 

Да рисувам желая живота на моите мечти,

в който мир има, свобода и простор, дръзновения,

в който всички с радост общуват и навред смях ехти,

навсякъде само благи думи се чуват и песнопения.

 

Хората с усмивки и радост живота възхваляват,

обгръщат всекиго и всичко с благост и любов.

Няма обиди, няма тъга. Сияйно лица засияват,

светлина ги облива, прегръща ги с благослов.

 

За дом си мечтая, просторен и светъл, красив,

който всичко си има – градинка, цветя, но най-вече любовта

всичко в него преобразявапреобразява,

затова си отива животът мрачен мъглив –

не може да вирее там, където има чистота, доброта.

 

Притихвам сгушила се в мечтите,

прегърнала тихо времето и живота,

енергия чиста от мен се излива, а стрелите

на бедите от мен се отдръпват с неохота.

 

Свалям дрехата на недоволството –

не може вече то при мен да стои!

Привличам към мен задоволството

което от всички посоки към мен струи.

 

От всичко, което желая премного ми дава -

достатъчно, за да се усещам щастлива.

Мечтите се сбъдват, когато си на свобода!

Пътя си следвам, стъпвам навред с доброта.

 

Щастието си споделям, не съм мълчалива.

На всекиго пожелавам в мечти да потъва,

Да дерзае, да се осмелява към тях да върви.

Да не чака на другите, а сам чудеса да твори!






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566721
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031