Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2017 08:02 - Мисловна формула за привличане на пари – мисловен модел за всеки ден
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1910 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мисловна формула за привличане на пари – мисловен модел за всеки ден

image

 

 

Аз обичам парите и успехите, които те ми носят, когато ги позлвам в живота. Привличам ги като магнит към себе си, с благодарност, с признателност и с любов!

Те са мои приятели, мои помощници, мои партньори. Те са мои съюзници, мои съратници, мои съдружници. Те ме обичат и идват при мен с радост и с любов, като с магнит привлечени към мен! Приемам ги всеки ден в живота си с благодарност под формата на финансови средства вселенска енергия, която ме облива и зарежда всеки ден, с помощта на която аз вибрирам и синхронизирам в земния материален живот в едно единно цяло.

Парите и успехите идват при мен всеки ден от всевъзможни източници, под всевъзможни форми, по всевъзможни начини, в различни валути, в различни количества, винаги толкова, от колкото се нуждая, за всичко важно и нужно за мен, като ме подпомагат да живея живота си, за да изпълнявам задачите, делата си и мисията си в настоящия ми живот, за да върша най-полезното с тях - както за мен лично, така и за хората, които обичам, с които общувам!
Така да бъде!
Амин.  

 

Когато намеря паричка (монета) си казвам:


Благодаря ти мило късметче, че идваш при мен, с благословията да ме подпомагаш под формата на пари – от всевъзможни източници, по всевъзможни начини, под всевъзможни форми, във всевъзможни активни валути, идващи при мен в ръцете ми, в дома ми, в банковата ми сметка!

Мултиплицирай се, мила паричке и се връщай при мен умножени милиони пъти! Аз обичам обичам парите и ценя полезността ви и подкрепата, която ми оказвате в материалния живот на Земята. Използвам ви по най-ползотворния за мен, за делата ми, за живота ми начин!

Умножи, мила паричке-късметче всички монети и банкноти в портмонето ми милиони пъти! Аз знам как да ви използвам парите и творя блага с тях!

Благодаря ти, мило късметче, че дойде при мен!
Амин.

 




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566638
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031