Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2017 19:22 - Визуализиращ пречистващ хипнотичен сеанс – обвързаност с родителите
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 682 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Визуализиращ пречистващ хипнотичен сеанс – обвързаност с родителите

 

 image

Отпусни се. Дишай спокойно, равномерно. Отпусни тялото си, раменете си, ръцете си, краката. Почувствай се напълно отпуснат. Сега насочи вниманието си към своите мисли. Кажи им на ум: “Мисли мои, благодаря ви, че всеки ден вие ме подпомагате в изпълнението на всички задачи, които имам пред себе си. Сега ви моля, бъдете така добри и се отдръпнете настрани, за да насоча вниманието си концентрирано отдадено към моите необходимости за осъзнаване, пречистване, освобождаване от всички блокажи, обременености и всичко друго, което нося със себе си като товари от миналото, за да мога да живея живота си освободен от тях, да ползвам всички мои ресурси за ново начало в моя живот, да следвам пътя си свободен, независим, дръзновен, във всички посоки, накъдето ме отведе вътрешния импулс в мен. Благодаря ви мисли мои, че ме разбирате като добри мои приятели. Амин.”

Отдръпни се от мислите си и си представи как отправяш поглед нагоре към ясното синьо небе, в което потъваш, в неговата безкрайност. Отпускаш се все повече и повече, все по-надълбоко и по-надълбоко. Духът ти се устремява назад към годините на изминалата част от настоящия ти живот и уверено те отвежда в онази първа точка на неговото начало, твоето раждане, твоето първо възприятие за живота, за който душата ти те е призвала, да те има тук и сега, за да следваш Програмата-Живот по Пътя, по който тя е заложила за теб важни за развитието й и разгръщането й като потенциал на творец, личност, същност разнообразни събития, задачи, мечти, дръзновения.

Усещаш все по-силно как тези първи мигове земен живот са екранът, на който се проектира всичко важно за теб и живота ти, повлиявано всеки ден от всички условия, фактори, събитийности оформяни за теб от околния свят, видим и невидим, земно-материален, духовно-енергиен, всемирен-космичен свят и от душите, които душата ти е избрала да са в ролята на майка и баща за теб. Вече знаеш и си наясно как те са изпълнили мисията си към теб, да са в тези роли, как са се проявявали към теб с отношение, думи, поведение в различните възрасти на растежа ти в тяхното обкръжение и влияние върху оформянето и съзряването ти като момче-юноша-младеж-млад мъж, в който се превръщаш. Сега духът ти е в безкрайността, във безвремието, където всичко можеш да осмислиш, анализираш, осъзнаеш, променяш в посоките, които на теб са ти нужни като полезна подпомагаща те трансформация.

Насочи се с духа си към духовния свят и навлез в най-горното ниво на усамотение, където душите потъват в своята вглъбеност за тези процеси. Представи си, че си около седем годишно момче, вече знаещо каква опитност ще придобиеш в тези първи 22 – 23 години от живота, които имаш изживени зад гърба си. Има яснота в осъзнаването ти на тази 7-годишна възраст, че ролята на твоите майка и баща са в основата на всички твои натрупани негативни обременености, блокажи, препъни-камъни по Пътя. Осъзнал си как липсата на храната-Любов от тях към теб, отношението им към теб като към вечно малкото дете, те е довело до усещанията за непораснало момче, което влияе осезаемо върху възмъжаването и себеопределянето ти, върху развитието на сексуалността и свободата да изявяваш себе си по начините, по които на теб ти е нужно, а не по начините, по които те са смятали като нужни и добри за теб. Ограниченията, които са ти налагали, растежът ти между възрастни, липсата на възможност за общуване и игри с деца на твоята възраст, са утежнили детството ти, повлияли са ограничаващо и лишаващо от първите уроци на социализацията с другите на и около твоята възраст, извън семейната среда. Осъзнаваш, че това е оформило в теб усещането за срам от липсата на опитност в съзряването, в растежа, ограничило твоята самостоятелност, лишило те от възможността да имаш свой личен живот, свой личен свят, свое лично пространство, в които да си това, от което се нуждаеш да проявяваш.

Осмисляш как тяхната роля в тези първи двадесет години от живота ти са наслоили в теб многопластово различни страхове, блокажи, ограничения, усещания, които са те направили такъв, какъвто не желаеш да си, което сега е важна задача за теб, да успееш да промениш посоката, така, че нещата да се случват за теб и за живота ти по начините, по които на теб ти е нужно, за да реализираш себе си вдъхновяващо ръководен от духа и душата си, земно живеещ, натрупващ важна практическа опитност в съзряването, израстването, разгръщането в хармония между дух и душа, ум и тяло, в общуване с другите, с лекота, полезност, забавления, в срещи изживявания на любовта с жената, която да е до теб с доверие, споделеност, откритост, взаимност, искреност за всичко, в дълготрайна партньорска връзка, да се усещаш щастливо проявен в живота, във всички негови области, аспекти, направления.  

Докато си там, в нивото на усамотение и себевглъбеност, в осмисляне и анализ на изминалата част от живота ти, обвързан с ролята на твоите майка и баща, покани техните енергийни структури да дойдат при теб, там, където си ти, за да участват в тези важни за теб процеси. Знаеш, че всяка душа е светла енергийна структура, но в живота на Земята сме в роли един за друг, в зависимост от нуждите за пречистване и олекотяване от негативни товари, обременености, пренесени от минали животи и натрупани в изминалата част от настоящия живот. Те се отзовават, идват, присядат до теб, с внимание към това, което ще им кажеш, да те изслушат и реагират подобаващо. Усети как твоята и тяхната енергийни структури сте един до друг, като в триъгълник, в който ти си върхът, а те са двата върха на основата, в твое ляво и дясно.

Обърни се мислено към тях в обръщение, визуализирай и изживявай в картини-усещания думите: ”Мили мои родители, повиках ви на тази среща,да споделя с вас, да осмислим заедно причинно-следствените резултатности от вашата роля-въздействие върху мен и моя живот до момента. Избрах ви за мои майка и баща, по много причини. Осъзнавам как тези причини са извършили вече мисията си за мен като въздействие, какво изживях и натрупах като практическа опитност и мъдрост от тях, като провокатор-мотиватор за мен. Разбрах как родовата кармична обремененост постави много препъни-камъни по Пътя ми, които ме забавяха, изморяваха, отклоняваха от важни за мен и душата ми събития. Разбрах как отношението ви към мен във всичките години живот, заедно от двама ви и от всекиго поотделно, ми повлия по начин, който ми наложи много ограничения, откази от желани и нужни изживявания, трепети, радости, мечти постижения. Възпитанието, което ми давахте, ограниченията и налагането на вашата воля върху мен като представи за начин на живот и растеж в детско-юношеската възраст, доведоха до натрупване в мен на много блокажи, страхове, свитост и срам, до потисната сексуална оформеност и чувствителност към другия пол, до липса на свобода, на личен свят, лично пространство, себеизяви на твореца и личността в мен. Доведоха ме до силна обързаност и зависимост от вас и във финансово-материален аспект, до усамотение и липса на социален кръг за общувания, за социализация приобщаване към среда, в която да се усещам разбиран, ценен, обичан, нужен, желан. Доведоха ме до усещанията, убежденията, че съм малък, непораснал, незрял, несамостоятелен зависим от вас, следващ вашите модели за щастие, успехи в живота. Всичко това повлия върху моята лична себеоценка себевъзприятие, себеобичане, себеизразяване.

Мила майко, ти си направила за мен това, на което си била способна, за което си вярвала, че правиш добро за мен. Имам мисловно телепатична връзка с теб от пъпната връв, която ни свързва като майка и дете. Подавах ти чрез нея през всичките хиляди дни мой живот от моята жизнена енергия, за да си стабилна, устойчива на процесите в живота, за да си ти добре. Вече се нуждая изцяло да ползвам моята енергия за себе си, за да успявам да внасям положителни промени в живота си, във всичко важно за мен, за да се случва това, което е нужно за душата ми и проявите ми в живота, заради които съм тук на Земята. Затова, мила майко, тук и сега, в този момент, в нивото на усамотение и осмисляне на живота си в духовния свят, ти изказвам благодарност-признателност за ролята, която си имала за мен, по начина, по който си я изпълнила за мен в изминалите години, с прощаване-разбиране, с любов и благословия към теб, да си добре и щастлива по своя си начин. Нека се избледнее и се разтвори, трансформира енергийната нишка между теб и мен от формата и структурата, която е имала досега. Нека по този начин се разтоварим взаимно напълно от всичко негативно наслоено в клетъчната ни памет от изживяното до момента време-живот. Нека съхраним есенцията мъдрост, поуки, познания, радост от това време и продължим напред по нов начин, ти по своя път и аз по своя път, и следваме нуждите на душите си за пречистване-осъзнаване-разгръщане на потенциалите си. Благославяй ме за успех и ползотворност по Пътя ми, с доверие, подкрепа и вяра в мен, че мога, знам, умея сам да оформя живота си, свободен да следвам свободната си воля, правя сам изборите и решенията си. Нека тук и сега, докато сме У Дома, напълно се разтвори и трансформира в мен модел-шаблонът за женския пол, който си оформила в мен чрез поведение и отношение към мен в детските ми години. Вече не се нуждая от него. Оформям в себе си нов модел-шаблон в представите ми за жените, в който влизат тези качества и характеристики на душевността и личността, които желая да виждам в тяхно лице, какъвто на мен ми е нужен, за да усвоявам по моя си начин уроците за общуването с женския пол, за моето мъжко сексуално и творческо съзряване, интимността, любовта в онзи нейн вид, в който до мен застава достойната за моята любов жена и аз достойният за нея мъж, в дълготрайна хармонична партньорска връзка, в споделеност на живота във всичките му аспекти, което ме прави щастлив и реализиращ се. Благославям те, мила майко, да имаш достатъчна жизнена енергия за себе си и аз ползвам моята изцяло за себе си. Аз вече не съм малко момче! Аз пораснах! Млад мъж съм, навлизащ уверено в събитията на живота си, по начините, по които на мен ми е нужно, а не по начините, по които ти очакваш и желаеш за мен. Свободен съм да сътворявам живота си! Благославяй ме с майчина любов и подкрепа, гордей се с постиженията ми!

Мили татко, ти имаше важна роля в моя живот. Осъзнавам колко много важни житейски уроци усвоявам чрез теб, чрез твоето отношение-поведение към мен, как то повлия на моето детство, на моето юношество и младежката ми възраст. Много тягостно болезнено е в мен усещането за пропилян потенциал, неуспешна реализация, за недоразвита непроявена сексуалност в тази възраст, която влияе на взаимоотношенията ми с жените, всячески. Бях подчинен от теб, зависим финансово, несвободен да решавам сам какво да уча, как да поема по Пътя си в живота, самостоятелен, уверен в себе си, във възможностите си, без лично пространство. Растях като дете сред възрастни, а това затвори детето в мен, блокира го за радост, за дръзновение, за мечти, за творчески себеизяви. Правех това, което ти очакваше от мен, а то не беше това, което желаех. Живях, растях подчинен, ограничен в твоите представи за успех, реализация, щастие в живота. Ти оформи в детските ми години модел-шаблон за мъжете, за общуването с тях в обществото, който не ме подпомагаше, защото в твое лице не възприех това, което ми беше нужно, а то повлия върху моето изграждане като мъж, сексуалност, себеутвърждаване. Родовата кармична обремененост, която поех като влияние върху мен от теб, ме забавя по Пътя, затруднява ме да нося отговорност и понасям следствията от минали събития, в които не съм участвал. Липсата на доверие в мен, на подкрепа за моите желания, неразбирането, финансовата зависимост, която ме ограничава в изборите ми, липсата на свой свят, свобода, ме отдалечават от теб и влияе раздразнително върху нашите взаимоотношения баща и син.

Мили татко, тук, в нивото на усамотение, осмислям, осъзнавам, че вече си изпълнил ролята-мисията си към мен като баща и родител. Направил си това, което е било по силите ти, във възможностите ти, за което  благодаря с цялата си любов и признателност. Приканвам те, нека твоята и моята душа се освободят от негативните обременености, болки, травми, наранявания, от всички усещания за срам, подчинение, липса на свобода, ограничения, думи и онова, което е претоварило клетъчната ни памет, тежи и на двама ни. Нека с благодарност, с прощаване-разбиране освободим миналото да се разтвори-трансформира в чистата енергия, в която сме потопени. Нека в нея се разтворят и трансформират енергийните нишки, които ни свързват като баща и син. Нека наново се изградят между нас, в нова форма, в която от теб към мен има подкрепа вяра доверие, съгласие, споделеност, радост в общуването. Благославяй ме с бащина любов подкрепа да следвам самостоятелно Пътя си, в свобода, в свои лично пространство и свят, в които се случва онова, което ми е нужно, да изградя себе си като достоен мъж, който всички с уважение и с респект възприемат и се отнасят подобаващо към мен, което ми носи успех, удовлетворение, любов, ползотворни постижения. Гордей се с мен! Аз не съм вече малко момче! Аз съм пораснах, мъж съм, със своя житейска философия и визия за живеенето на Живота. Подпомагай ме според възможностите си и бъди силен и можещ за себе си, ти да си добре и щастлив, по своя си начин.”

Отпусни се, почувствай лекотата, която те обзема от тези изповеди към твоите майка, баща. Имаше необходимостта да им изкажеш тези осъзнавания. Те са ти благодарни, че пожела изясняване на изживяната част от живота ви. Усещаш как и на тях им олеква от думите ти. Почувствай как нишките в триъгълника, от теб към майка ти, от теб към баща ти избледняват, разпадат се и всеки от вас е свободен от обвързаности. Почувствай свободата как те изпълва целия! Усети как детето в теб, което дълго е било затворено в този триъгълник, сега се изправя, почувствало свободата, падането на бариерите и ограниченията, в които е било до момента, лишаващо го от радост и изяви. Пристъпи към него, прегърни го! Влей в него цялата си любов подкрепа! То с радост ти благодари, че вече може да се изявява, да твори, да прави всичко онова, с което може да те подпомага в живота, да правиш с лекота онова, с което желаеш да се занимаваш и проявяваш, което те радва и носи радост, удовлетворение, любов, с което оформяш и живееш живота си. Радвай се и ти! Остани едно цяло с него, позволявай да ти показва какво умее и желае!

Погледни към майка си и баща си. Те споделят радостта ти, усмихват се. прегърни майка си, прегърни баща си. Почувствай как твоята любов се влива в тях, как тяхната любов се влива в теб. Тази любов изгражда връзките ти с тях по нов начин, освободени и пречистени от негативностите, които имаха преди това твое общуване-откровение към тях. Виж как те и ти сияете в ярка бяла светлина, като пречистени духовни енергийни същности. Наслади се на този момент! Когато се наситиш отдалечи се, излез от нивото на усамотение, потопи се отново с духа си в синята безбрежност, наслади се на полета, после се върни в реалността.

Усмихни се. Поеми дълбоко въздух. Отвори очи. 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572891
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930