Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2018 21:49 - Философията на егоцентрика - Изрази присъщи за нарцистичните хора
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 541 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
Философията на егоцентрика - Изрази присъщи за нарцистичните хора

Аз знам, че нищо не знам, но знам това много по-добре от другите.
Аз следвам "правилния" път, защото той оправдава моя начин на живот.
Аз нося маската на високо развита духовна личност, за което очаквам уважение и почит.
Аз съм необикновен човек, понеже всички хора са необикновени, но аз съм особена необикновена личност, някак си някъде и от някого избрана, също като Нео от “Матрицата”.
Аз се занимавам със себеразвитие, за да мога ефективно да се гордея със себе си.
Понякога избягвам местоимението “аз”, за да съм откъснат от другите.
Аз снизходително се съгласявам с другите, сякаш им показвам, че те са простосмъртни и най-накрая са достигнали до истината, която на мен много отдавна ми е известна.
Аз със  свръхталантливо усърдно внимание изиксвам и намирам недостатъци и грешки у другите хора, за да мога на фона на техните неуспехи да се порадвам на своето несъмнено превъзходство.
Аз самодовлно раздавам съвети, като всезнаещ гуру, за да мога да покажа на другите, на неуките, колко високо съм аз и колко ниско са те със своите ниско-класни преживявания.
Изразявам мнението си като универсална истина, така че обикновените смъртни да видят колко велик съм и колко ниско те са в безсмислената си смърт.
Мечтая за златен трон и за заслужени велики отличия за моята "величествена" персона.
Свиквам с това, колко тежък е животът, за да могат другите да разберат, колко велики са моите "свети" страдания и накрая да се досетят колко високо уважение заслужавам.
Понякога се превръщам във всезнаещ генератор на концепции, произлизащи от текстове, които се смесват в главата ми в случаен ред, изливат се от мен под формата на "собствени си гениални прозрения".
Наскоро прочетох истина, която знам почти от раждането си, за което усърдно давам да се разбере от всички около мен, за да могат обкръжаващите ме да разберат колко съм мъдър.
Аз отдавна всичко разбрах, а другите се колебаят, защото те все още не са дорасли и не са достатъчно просветени.
Избирам най-добрите рекламни модули на моя "Аз" и ги поставям на публични прозорци в социалните мрежи.
Излизам на светло внимателно прикриващ всичките си лични недостатъци, обличайки ги в модерния за “света” камуфлаж.
Аз придирчиво говоря за това, колко глупави и ниски са другите хора, за да почучвстват себе си по-висши от "сивата маса".
Понякога използвам делови джунджурии за бизнес и скъпи джаджи, за да покажа на другите колко важен човек съм.
Участвам в игри, за да почувствам своето великолепие, дори само за забавление.
Чета тези редове, за да стана невероятно напреднал човек и да се науча да си бъбря с духовните учители.
Познавам пътя във всичките му етапи и всеки път, като се задържам на едно място, се възмущавам на очевидната глупост на живота, която не споделя моето "велико" познание.
Чета книги и гледам филми, за да се чувствам съпричастен към великите илюзорни постижения на героите от филмите и книгите.
Редките "успехи" в духовната практика раздуват моето его до небето, от което понякога фантазирам как ще стана модерен гуру, на когото всеки се покланя и всичко, каквото поискам, ми дава безплатно.
Понякога искам да бъда само скромен отделен човек, когото ще забележат заради скромността и отчуждението му, и ще го възнесат до небесния златен трон, където ще му окажат най-големите почести, които аз заслужавам.
В очите на други хора тайно се опитвам да се спотайвам някъде между Буда и Христос или в екип с други високо уважавани личности-същности, за което използвам себеразвитието си като отлично прикритие за собствената си суета.
Аз щедро споделям моето мнение като велик информационен подарък, който аз свещено жертвам давайки го на обикновените смъртни невежи, за да се издигна над тях.
Аз съм духовен човек, затова автоматично, по нареждане на самия Творец-Създател, трябва да имам безплатен достъп до небесните блага, в това число и във всички видове земни благости и наслади.
Ако някой човек посмее да не изпълни моите очаквания, той е длъжен като справедливост да се изплати към мен, понасяйки всички необходими процедури, с което да изплати моето "свято" мъчение.
Ако животът упорства, продължавайки да противоречи на моя мироглед, аз тръгвам по пътя на "светия мъченик" и започвам да добивам за себе си най-подходящия ситуацията разрушителен метод, показвайки по този начин на другите: "Вижте какво правите с мен всички!"
Готов съм да се присъединя към думите на хората, които уважавам, за да мога по този начин да стана един от тях.
Понякога аз, като бъдещ мирянин и любител, давам съвети на професионалистите незабавно да започнат да се занимават с безплатна практика, за да достигнат до върховните власти.
Когато моите повърхностни съвети за информация за перли не се приемат с уважение, разбирам, че тези глупави малки хора просто не са узрели до моето божествено свръх-съзнание, хлопвам вратата, вирвам носа си и се отдръпвам.
Понякога искам да стана любезен и свят, за да пробвам моето его по майсторски начин.  
Ако някой ме смята за красив човек, аз със сигурност очаквам с нетърпение да се занимавам с феновете на тази "красота".
Понякога нося дискретни дрехи, за да почувствам колко хладен и откъснат човек съм аз.
Понякога, сякаш неохотно прекарвам два часа за разкрасяване, за да мога някак си неволно да се покажа в най-добрата си светлина и да спечеля вниманието на всички.
Създавам красив образ за себе си, за да извлека максималната печалба от него.
Събирам съвременни теории, всяка година, като отлагам практиката в тях за следващата година.
Аз наистина съм алчен човек, а редките пориви на "щедрост" идват от това, че искам да усетя моето снизходително величие пред другите слаби и паднали хора.
Макар че дълбоко в душата ми обичам всички, ако копаете още по-дълбоко в нея, няма да ми пука.
Мога спокойно да пропагандирам "високи" ценности, идеали и принципи, които от време на време безсрамно и "разсеяно" нарушавам.
Практикувам да съм звяр под прикритието на гъвкавост и свобода.
Понякога моят нарцисизъм (самовлюбеност) безкористно превишава толкова невероятни висоти, че започвам да си представям, че съм изключително специален човек, направо казано - дете на Бога.
Искам да изглеждам умен, да получавам признание и безплатни дарове, за да не се налага да работя като всички смъртни по четиридесет часа в седмицата.
Практикувам духовни практики, за да се превърна в хладен човек и да постигна всички висококачествени предимства безплатно.
Занимавам се с духовни практики, за да се освободя от отговорността за своя живот, под претекстта “свято отшелничество”.
Аз съм божество, а всички останали са кафява-сива маса от невежи миряни.
Моят път е най-добрият, а всички останали невежи се скитат в безсмислена тъмнина.
Аз, разбира се, знам истината, а мнението на другите хора е просто изпъкване на егото им.
Понякога се смятам за особено хладен и напреднал, когато разкривам някои от моите повърхностни самозаблуждения.
Аз се заблуждавам колкото е възможно по-ефективно и се надявам да се науча да го правя с още по-усъвършенствани методи, за да стана по-просветлен и също така да стана толкова хладен, колкото е Гаутама Буда или дори по-хладен!
Понякога оценявам поведението на другите като арбитър, защото вече знам как да го направя ...
Доказвам правотата си, за да защитя моето величие от истината.
В спор очаквам подкрепа от другите, така че другите да потвърдят превъзходството ми над противника за истината и справедливостта да възтържествува!
Гневът ми е праведна защита на истината и справедливостта, а гневът на другите е демонично егоистично зло.
Идеите и възгледите на другите хора, които не съвпадат с моя дълбоко напреднал и възвишен духовен мироглед, са само идиотски илюзии.
Моето мнение е авторитетен израз на универсалните закони, а човечетата, осмелили се да изразят друга гледна точка, са просто самодоволни глупаци, които трябва да платят справедливо да си платят и да се разбере, колко мъдър и велик съм аз. Тогава може би великодушно ще им простя тяхната тъмнина и невежество.

 превод от руски - Галя Йосифова

http://radomiradomira.blogspot.com

 

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 567086
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031