Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2018 06:00 - За какво живеем?
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 961 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image 
За какво живеем?

 

Полезно е преди да излезем от един период (какъвто е краят на календарната година) да спрем за миг в деня, да затворим очи, да се вглъбим в себе си, да усетим пулса на сърцето си и да се запитаме:


1. Как изживях тази година? Какво направих през тези 365 дни?
2. Какво ново научих за себе си? Себеопознах ли се по-добре?
3. Какво-кой ме правеше щастлив човек?
4. Кой-какво-кое ми носеше радост и усмивки?
5. Запознах ли се с нови интересни хора? Поне с един човек увеличи ли се кръгът от най-близо стоящи до мен в живота ми хора?

6. Успях ли да се освободя поне малко от тежки трудни изживявания, болки, загуби, бреме за мен?
7. Какъв живот живея? Това ли желая за себе си или се примирявам с обстоятелствата, които ми се налагат?
8. Посадих ли цвете? Засадих ли дърво? Докоснах ли се по някакъв начин до богатите ресурси на земята?
9. Пътувах ли? Опознавах ли нови места?
10. Обичах ли? Развиваш ли се обичта в мен - към кого, към какво? Усещах ли се обичан човек?

11. За какво харчих парите си? Имаше ли смисъл да го правя по този начин?
12. С какво ще запомня този отиващ си период от живота ми?
13. Какво от него желая да продължа в новия период, в който навлизам - в новата календарна година?
14. Какво желая да оставя напълно зад гърба си, да не влиза в новите 365 дни в живота ми?
15. Готов/а ли съм за реализация на мечтите ми през новата година? 

16. Чувствам ли се свободен човек, готов да сътворява живота си така, както аз желая и дерзая?

17. За (в) какво се осмелих да направя смела крачка напред, да направя нещо ново и различно?

18. Има ли в мен страхове, блокажи, ограничения, които не успях да преодолея и с тях продължавам напред?

19. Какви важни житейски уроци усвоих? С каква мъдрост-познание се обогатих? Как? Осъзнах ли го?

20. Чувствам ли се подготвен/а за ново начало в живота ми в новата календарна година?

21. Проявявах ли се като творец по някакъв начин? Какво ми харесва да правя с радост? Правя ли го?

22. Успях ли поне една моя мечта да реализирам? Имам ли мечти? С какво (кого) са свързани те?

23. Какво не желая да има в живота ми през новата календарна година? А какво точно желая да има?

24. Усещам ли се здрав, жизнен човек? Какво ми пречи да се чувствам такъв? Какво ми помага?

25. Харесва ли ми времето, в което живея? Успявам ли да се впиша в неговите динамично променящи се условия?

26. ... и още много други въпроси биха могли да допълнят картината на ретроспекцията за отиващата си календарна година...

 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572007
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930