Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2017 11:23 - Към клетките в организма и тялото
Автор: paralelno Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1967 Коментари: 0 Гласове:
1



 Молитва-обръщение към клетките в организма и тялото

image

 

Мило мое физическо тяло, мили мой организъм, обичам ви безкрайно много! Благодаря Ви, че сте дом и транспортно средство за духа и душата ми в този настоящ живот, да следвам мисията, с която съм тук на Земята. Вие съхранявате в своята клетъчна памет всичко, през което съм преминал, всички опитности-знания-мъдрости, придобити по позитивен и по негативен начин. Благодаря ви сърдечно за вашата издръжливост, на всяка една клетка, поела и съхранила в себе си толкова много разнородна ползотворна и дори болезнена информация! 

Живях по начин, който ме учеше на житейските уроци, потопен в условията на дуалността. Осъзнавам, осмислям, анализирам ползотворността от всичко изживяно до момента, за което съм благодарен и признателен, мили клетки на моето тяло и организъм. Простете ми, че съм ви претоварвал с толкова много болки, травми, наранявания, придобити по какви ли не начини. Разбирам колко много негативна обремененост има наслоена във вас, особено в дебелото черво, в бъбреците, в цялостната отходно-отделителна система. Волно или неволно съм създал предпоставки за добра среда за виреене във вас на клетките на паразити, глисти, вредни бактерии, гъби, токсини, шлаки, отрови, слуз, които ограбват жизнената ви енергия, хранят се с вас, убиват ви, а това затормозява цялостното здравословно състояние на организма и тялото ми. 

Мили мои клетки, обичам ви! Обгръщам ви с цялата си любов, признателност и благодарност, че се справяте, въпреки всичко породено от моите действия в живота! Съхранете в сърцевината на своята клетъчна памет цялата есенция мъдрост от всичко изживяно и придобито от мен до момента в Живота! Всичко останало - непотребно, тежащо, обременяващо, нека изтича от вас и се разтваря, трансформира в моята любов, с която ви обгръщам! Пречиствайте се, мили мои клетки! Възраждайте се! Бъдете единни с всички съседни на вас здрави жизнени клетки! Нека моята любов и благодарност към вас ви подпомага в обновителните процеси и ви изпълва със сила за живот! 

Мили клетки на паразитите, вредните бактерии, глисти, гъби, слуз, токсини, шлаки, отрови, които сте се настанили в организма и в тялото ми, сега се обръщам към вас - добронамерено осъзнавам вашата роля на провокатор-мотиватор за мен, да осъзнавам себе си като личност и характер, като житейска философия и мироглед, как да живея Живота, как да усвоявам познания, умения, мъдрост. Признавам искрено, създадох ви благоприятна среда, да се настаните удобно в мен, защото не осъзнавах, че идвате временно, за да ме научите, а аз ви дадох възможност задълго да останете в мен, неразбирайки и неприемайки вашата роля за мен като мъдри учители.

Вече възприемам осъзнато и мъдро вашите послания към мен и всичко, на което ме научихте, по болезнен и травмиращ начин. С благодарност и признателност ви обгръщам с любов и ви призовавам да се потопите в нея, да се трансформирате и разградите в нея, да напуснете напълно целия ми организъм и физическо тяло, да освободите всички онези места в мен, в които сте били комфортно настанени. Време е да си отидете от мен, защото приех и осмислих осъзнато ролята ви в моя живот и за мен лично.

Вървете си напълно от мен, всичките! Време е да се обновя, да се преродя за новото начало в моя живот, да се усещам напълно здрав, пречистен, обновен, възроден и да поема уверено по Пътя на моята мисия тук, на Земята, защото тя е важната и съществена част от моето пребиваване в този Живот. Научих много важни познания, уроци и мъдрост от вас. Освобождавам ви от мисията, която сте имали към мен. Разтворете се напълно в светлината и любовта, в която ви обгръщам! Сбогувам се с вас!

Така да бъде! Амин."






Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566717
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031