Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2016 07:00 - Сто въпроса към самия себе си
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 941 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сто въпроса към самия себе си

image 

Както е казал някога Алберт Айнщайн: “Учете се от вчера, живейте за днес, надявайте се за утре. Важното е да задавате въпроси." Много от следните сто въпроса към самия себе си биха могли да ви ориентират и подпомогнат, но бъдете честни и откровени в отговорите си.

Всеки зададен въпрос идва от подсъзнанието и подпомага съзнанието да даде отговор, който идва от реалната действителност в живота, който сега живеем, а този отговор поражда нови и нови въпроси, като брънки на верига са, която оформя представата за нас самите, какви личности сме в дадения момент, с какъв мироглед гледаме на живота, с каква житейска философия го живеем, към какво се стремим, какво искаме да постигнем...                                                               

* Как се събуждам сутрин?                                                                                                                   * Как посрещам утрото в новия ден? 
* Как поздравявам хората?                                                         
* Кога, как и какво закусвам? 
* Как и кога отивам на работа?
* За какво си мисля през деня? 
* Как мисля – със страх, със скованост, с притеснения или с жизнерадост и веселост? 
* За какво не искам да мисля? 
* Какво предпочитам? 
* Какво отхвърлям? 
* Кого уважавам? 
* Кого отбягвам? 
* На кого съм ядосан? 
* На кого прощавам – за какво? 
* На кого не прощавам – за какво? 
* За кого се грижа - защо?
* За кого не се грижа - защи? 
* Как се справям с парите? 
* Какво са парите за мен? 
* Колко харча – за какво? 
* Скъперник ли съм? 
* За какво си харча парите? 
* Колко пари харча за себе си? 
* В какво здраве съм? 
* Какво правя за моето здраве? 
* Каква е душата ми – тъжна, нещастна, доволна, радваща се, обичаща? 
* Какво правя за душата си?
* Обичам ли тялото си? 
* Как се грижа за моето тяло? 
* Любвеобилен ли съм – към кого? 
* Притеснителен ли съм – за какво?
* Затворен в себе си ли съм – защо, по какви причини?
* В хармония ли съм със самия себе си?
* Какви чувства изпитвам? 
* Какво мисля за себе си? 
* Одобрявам ли се? 
* Какъв е моят мироглед? 
* Каква е моята житейска философия? 
* Какво ме ръководи в този живот? 
* Какво/кой ме разстройва? 
* Кое/какво.кой ме изнервя? 
* Кое/какво/кой ме плаши? 
* За какво съм загрижен?
* Светът безопасно място ли е за мен? 
* Как се отнасям към моите родители?
* Полагам ли грижи за тях? 
* Как се отнасям към майка си?
* Как се отнасям към баща си? 
* Как се отнасям към брат си, сестра си?
* Как се отнасям към моя партньор в живота?
* Как възпитавам децата си? 
* Показвам ли на децата си, че ги обичам?
* Деспот ли съм в семейството?
* Манипулирам ли другите? 
* Лицемерен ли съм?
* Двуличен ли съм?         
* Как работя?  
* Какво е за мен моята работа?
* Обичам ли работата си?
* Кариерист ли съм?
* Как общувам с колегите си? 
* Как общувам с приятелите си?
* Колко верни приятели имам? 
* Чета ли книги?
* Какви книги чета? 
* Колко често чета книги?
* Обичам ли музиката?
* Каква музика харесвам? 
* Колко често слушам музика?
* Обичам ли се?                                                                          
* Как бих описал сам себе си?  
* За какво бих благодарил на себе си?            
* Обичам ли природата?                          
* В хармония ли съм с природата?  
* Къде се чувствам най-добре?
* Какво ме прави щастлив? 
* Какво означава щастието за мен?                                
* Кое ме кара да се усмихвам? 
* Какво ми носи радост?                                   
* Какво ми носи удовлетворение?
* Помагам ли на другите?                                               
* Отзивчив ли съм? 
* Живея, за да ям или ям, за да живея? 
* Каква храна обичам?                                                               
* Колко често се храня?                                             
* Самотник ли съм?         
* Какви са целите ми в този живот? 
* Какви са мечтите ми?                                                            
* Много ли искам или малко искам от живота? 
* Какво е за мен моят рожден ден?                                      
* Обичам ли рождения си ден да го празнувам? 
* С кого празнувам празниците си?                   
* Какво са за мен празниците?  
 * Какво е за мен Коледа?    
* Какво е за мен Нова година?                      
* Какво ми липсва в този живот?  
* Какво не ми достига в този живот?                          
* Обичат ли ме другите?                                                 
* Как ме възприемат другите? 
* Какъв бих искал да бъда?




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 573984
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930